F A M I L Y



Har precis haft en väldigt inveklad disskussion med min kära fader om vem som egentligen äger " den stora hårda  resväskan".  Enligt honom ska man ha hårda väskor när man ska ut och flyga för annars blir kläderna knöggliga, för  att om man har en mjuk väska så hamnar bagaget i botten av bagagevagnen plus att dom mjuka "slinker" ner till botten och då måste man vänta huuur länge som helst på att väskan ska komma utåkandes på bagagebandet..
Faktum är att det är inte ens pappa som äger väskan utan han har bara satt ett stort klistermärke på den som det står Ft roslagen på. För er som vill veta så ska pappa till Tunisien(?) och dega i en tvärfet solstol, och jag tror inte att han lider så mycket av ett par skrynkliga badbrallor. Problemet är att jag ska få honom att inse det.
Jag får väl packar i en mjuk väska aka icakasse..

WISH ME LUCK
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0