du stal mitt sound

Helst av allt så skulle jag vilja köra upp fingrarna i munnen, upp mot hjärnan och framkalla en så kallad hjärnspya och spy ut alla mina lärdommar. Börja om på nytt. Funderar på att stanna hemma i en vecka och bara sova. Typ till det stadiet har jag sjunkit den här veckan. Onsdagar, lillördagar. Scemat är som en jävla gröt, börjar nästan få upp flåset mellan lektionerna. Fortsätter det såhär så har jag topp kondis tills jag tar studenten. Somnade på alkoholhanteringen bakom en historiabok, vaknade av att Maud höjde rösten en aning. Började fundera på om det var mina snarkningar hon blev konstig i halsen av eller om det verkligen var något som kliade. Kände mig lite dum så jag tvingade upp ögonen och försökte fokusera. För någon vecka sen kläckte jag nämligen ur mig inför henna att jag minsann aaldrig skulle somna på en lektion.. förlåt Maud. Efter skolan, knallade jag och Moa till bussen, jag åkte en station gick några meter, halkade in på sportcentrum. Flippade några burgare, en och annan korv. Pratade med Sofia, glömde matlådorna OCH mina viktiga papper på jobbet. Skrek på sofia över hela flygfyren parkeringen att hon skulle komma tillbaka och låsa upp. Men inte hörde hon mig, istället fick jag förklara mig för en gammal gubbe som mycket troligt glömt hörsnäckan hemma, att jag skrek på min vän och inte på honom. Mycket positivitet i dag känner jag! I morgon är det torsdag och då ska jag sjunga, då blir jag säkerligen på bättre humör. Sen har jag helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra Persson

Vad rolig dina inlägg är! kommer definitivt läsa igen! :p Hoppas du har en spännande vardag (:

2011-02-21 @ 22:31:35
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0