"Hej jag heter Elin och mitt liv är inte som ditt"

Sitter i min ensamhet och skriver på den här förbannade engelska USA upggift gröten.. Och jag är överallt på hela internet förutom på wikipedia och Ne.. Jag är så jävla lathundig less lipsillig lullig och helt jävla lapkojsig i hjärnan. 
Jag pinar mig själv till att sitta kvar på  stolen, lyssnar på musik och försöka vilseleda mina tankar om frihet. Soffan, och ett läxfritt liv. Tänker lite på vad jag ska göra i morgon, "luktar mitt hår bränt? nä.. det var nog bara inbillning, eller jo det luktar nog bränt." Lyssnar på lite mer musik, försöker hitta något bättre, facebook,dagenshoroskop,hotmail. Sladdar in på google och söker på något meningslöst, bara för att mamma swishar förbi och kollar misstänksamt på mig.. Funderar på om min invandrare på hakan tänker utvandra till annan ort eller om jag ska behöva ta till våld.. 
Musiken dånar ut ur dom sprängda högtalarna och rummet blir en musikvideo rautern blinkar i takt med musiken, doften av min nyskalade apelsin får mig att tro att jag är på mallis. Jag kan hålla på och vara omöjlig hur länge som helst.

"The world needs wannabes" bye groupies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0