Jag har snackat med gud.

Om jag hade fått betalt och varit asmutad nu så hade jag förmodligen sagt cha cha bloggen!!
Men nu är jag inte det så, jag inleder som vanligt.

Jag sitter här, i ett hav av inlämningsuppgifter som på något underligt vis aldrig blir gjorda. Jag måste hitta en lösning på all denna kallabalik och kaos. Helgen har inte varit så händelserik, spenderat mycket kvalité tid i min mjuka gosiga soffa, och jobbade bort hela min lediga fredag på dagis, jag blir så glad av dagis. Av alla barnen, av alla fina människor som jobbar där.

Idag var Mysmoa förbi en sväng, vi låg som två knubbsälar nerbäddade i min säng och läste Solo, vi bakade kärleksmums, snackade med Gunnar och pappa om konstiga saker. Gick på promenad ner till sjön, och fördjupade oss i frågan, om hur kristna vi egentligen är, vi kom iallafall fram till att det vi "lider" av är inte kristendom. Vi trodde det, men vi kom snabbt fram till att det nog bara är flummiga tankar och idéer. Och med tanke på hur mycket dextrosol och kärleksmums vi hade hävt i oss, så är det förståeligt.
Vi snackade lite med Gud, bara för att det kändes skönt. Där satt jag och min fina vän och bad till gud, på en uppochnervänd rutten båt. Vi bestämde oss för att fästa blicken på något fint och liksom sväva i väg lite, vet inte riktigt om jag lyckades utan stirrade mig mest blind på en älgmocka lite längre bort..

När vi kom in, åt vi ännu mer kärleksmums, kollade på "I rymden finns inga känslor" Riktigt grym,kul på alla vis. Älskar Cecilia Forss helhärlig skådis! Grr
Är lite gojsig i kroppen, kom precis på att jag missade solsidan. Hm, nu ska jag sova. I morgon är en ny dag. låt mig överleva. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0