Livet är en lattjolajbanlåda

I dag har jag förtärt ett paket dextrosol, dansat i köket till "im so exited"
Stekt kyckligen åthelvete fel, va sur på Moa i fem minuter över att hon påpekade min stekning va fel. Sen gick det inte att va sur på henne något mer, så vi höjde volymen och dansade oss vidare in i kallabaliken. Vi fortsatte på samma bana, dansade som våra pappor, fult och orytmiskt. Och stekte ännu mera kyckling så att det osade till osa-ma bin ladins grotta i norra halvöknen..
Tagit bilder tillsammans med grishuvudet som har legat i skolans frys sen paralellklassens stycklings lektioner, mums. Och detta är min vardag, förstår ni nu varför jag älskar mitt liv så mycket.

jag är rytmen i en slagsmålsklubben låt, men i själva verket lyssnar jag på beethoven och käkar rysk kaviar. Man slutar aldrig förvånas. Fan vad jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0