noll energi

Hjälp vilken dag, jag tror inte att jag gjorde ett dugg vettigt i skolan idag. Det vettigaste var väl att jag vann i armbrytning i en tävling som någon anordnade. Jag låg mest på bordet och gurglade, försökte gråta för att det var så synd om mig, men nja det kom liksom inga tårar så det blev någon blandning av skratt och tillgjorda hulkningar. Kom så småninig om fram till att det inte var så synd om mig... Ville bara sjunka ner i sofforna och ha lite rast, nä men det sörrö fick vi fasiken vara utan för här ska inte liggas på latsidan. Jävla schema. Får man 10 minuters rast så hinner man precis på pricken kuta ner och hämta nya böcker, kanske kissa om man skyndar sig uta bara helskotta. Nja Ig på den schemaläggningen. Känner mig jäkligt negativ idag! Jobbade kväll på sportcentrum, lagom "O"road efter den oerhört låånga promenaden från skolan. Och där dyker två små knubbiga kockar och en jäkligt glad chef upp. Vi snackar om vad som ska göras, på en brytning av gröt, norrländska och dalmål. HAHA! Käkade lite för många bullar, så jag fick bullhjärta. Kollade några minuter på hockey, värdelöst. Jag lyckades pricka in precis då två spelare rök ihop, och den ena blev så jäkla arg så han planterade om ansiktet på den andra snubben. Och inte nog med det så pansarvagnade han sönder de flesta soptunnorna påväg till omklädningsrummet.Så nu har jag fått min dos av hockey för i år. Jobbar i morgon också, hallelujah. stålarstålarstålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0