tjorvigt och lite görigt

Har sjukat hela dagen, pisshuvud. Migränen försökte föda ut min högra hjärnhalva ur tinningen, en hel jävla förlossning pågick tills jag tog några piller som fick mig att känna mig som en klubbad kossa. Nu kan jag iallafall gå rakt och se klart. Har varit hur oaktiv som helst, fastän jag skulle ha behövt vara jätte aktiv och röja undan allt jävla plugg så jag kan härja fritt på lovet, som sagt nu vart det lite ändrade planer.
Nu är klockan 21.00 precis i denna timma brukar min hjärna lägga ner koncentrationen och ställa in sig på tvftittande, och det är allt den klarar av. Och symptomen blir ju inte bättre av att jag har haft tredje världskriget i min hjärna.
Min vän mysmoa ringde nyss och skulle få mig på fötter, hjälpa mig med förberedelser in för provet vilket slutade med att anteckningspappret fylldes av misslyckade ritningar av en proteincell, instruktionerna bör inte tas över telefon. Allt avbröts lite och vi diskuterade moas tjorviga kista. Skrattade, all energi som skulle ha gått åt i dag kom ut under ett samtal på 30 minuter. Härligt, jag kommer i villket fall sova gott nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0