om man bromsar lite så här, ojsan. Så brukar dom bakom sakta ner.

Jag överlevde bilresan till Rimbo, frågan är om jag överlever resan hem. Då är det i alla fall inte Moa som kör. Jobbade på dagis idag, blev bombad med femtioelva olika teckningar med motivet kludd.  Lekt så ska det låta, kollat på ella och drakarna, läst mamma mu bygger koja. Försökt att lära barnen att inte äta grus, när dom låg raklånga i grushögen och malde i sig. Gospluttar.
Sen kom Mysmoa och hämtade mig och vi åkte härs tvärs över Norrtälje. Burnade in i driven på donken, dom undrade om vi inte hade något emot att vänta i 4 minuter. Säkert 7 minuter senare står vi fortfarande kvar och väntar. Vi hade glömt att hämta drickan, så det blev nog lätt kaos där inne. Vi sladdar in på parkeringen, svär åt fula blöjraggare i avdankade bmv:s, skrattar och skriker svär på tyskanorskadalmålochrysksvenska.
Nu har jag landat i rimbo, lyssar på stones glassar runt i Joppes längenhet. Omringad av görtrevliga människor, nu är det helg! Det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ELIN! Jag älskar din blogg.

2011-02-06 @ 18:43:25
Postat av: Sofie

det var jag som skrev det nedan också, hallå, hej liksom :D

2011-02-06 @ 18:44:06
URL: http://sofiemariaelisabet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0