för jag vet, jag måste lyssna ordentligt

Klockan är 12:47 och jag ligger fortfarande i sängen, är inte så pigg på ytterligare en "imorgonärdetmåndag" dag.
Puh, oj men jag har hunnit med mycket i helgen. Det känns fint, jag hann umgås med Evelina. Vi hann sjunga hela natten "redhead and the rat", spelat piano och tagit många alldeles för höga toner, många fina skratt. Jag har jobbat med Sofie. Blivit bjuden på middag! Varit omringad av fina människor. Tagit " Med andra ord" till en ny nivå. Åkt bil, och lyssnat på grabbarnas fina stämma till love the way you lie och skrattat tills magen känts punkterad.
Träffat familjens vänner, känt mig liten och salig för att dom är så fina och bra, allt fint som jag minns med dom gör mig mysig i magen. Somrarna på Gisslingö, alla fina båtturer och övernattningar i Stockholms skärgård, middagarna. Jag är en del av det här fina, det är jag glad för.

This Years love -David Gray



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0