glad gröt i hjärnan



Halvliggersitter
 i min insuttna, egentligen gröna soffa,med benen upplaggda så där obekvämt och fult lyssnar på musik och skriver fula statusuppdateringar på facebook som bara jag fattar humorn i. Jag skrattar åt mig själv och tycker att livet är så knasigt och underbart. I dag är en sån här dag då alla knasiga saker jag får för mig att jag ska göra får chansen att bli verklighet. Jag skrattar åt mina misslyckanden hela jag bara struntar i allt och ler åt fula gubbar på stan så tillochmed dom får fram ett leende, tanten i bilen på parkeringen i dag log utav bara satan. Fan va glad jag blev även om hon höll på att köra på mig med sin röda ford mondeo. Och jag bara log, även om jag höll på att dö.  Jag har fattat galoppen i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0