i can get satisfaction

Jag inser att jag gör allt på samma gång, jag trivs i den här röran på något vis. Jag jobbar knappt, jag lever på dom snåla 1050:- kronorna som staten så glatt betalar ut.  Lyssnar på musik som inte alls matchar mig, känner mig rockig och det blir en jäkla uppståndelse i min hjärna.Och jag känner för att checka in på ett hotell och häva hotelltvn ur fönstret.. Pratar med främlingar, kysser livet i arslet och bara lever. Gör saker jag aldrig gjorde förut, känner mig fri som ett brev som skickats på posten utan varken frimärke eller adress. Möjligheterna jag har är ju för bövölen gigantiska! Kreativiteten flödar och jag är så jävla lycklig, jag sjunger mig igenom livet och jag har så mycket att uppnå, och det här är bara en början.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sköna kvinna

2011-01-31 @ 23:19:09
URL: http://vanessajacquelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0