j a g l o v a d e m i g s j ä l v




IDRERESAN kunde inte bli bättre, nej faktum är att den vart riktigt, riktigt fin! En resa full av skratt och galenskaper! Har lärt känna nya människor som ligger på en helt annan nivå än mig själv, och bara sugit åt mig av all positivitet och bara mått bra, sånt är sällsynt. Fortsatt umgänge med dessa människor är en självklarhet.

Meningen var väl att jag skulle gå till skolan i morse, men kroppen gav upp bara jag stälde mig upp och jag svajade tillbaka till sängen. Vaknade för en timme sen, skulle prata med pappa och förvånades av att det inte kom någon röst- hoppsan. Ska försöka pigga på mig tills i morgon! Då blir det  A L L  I N !

Blickade precis in i mitt rum, det ser ut som ett jäkla krigsfält! Misär och död bland alla skor och kläder. En tragisk syn.

Ska försöka avsluta, min kära hund som jag har längtat i hjäl mig efter, klättrade precis upp i soffan och parkerade sig precis framför skärmen och gosade in sig i mitt hår. plutt. För er ovetande så är hon ingen knähund precis, det är vad hon tror och det bästa är att låta henne tro det.

---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0