KBK

Ska inte överdriva i mitt skrivande, men om jag säger att jag mår ungefär som en deg i en degmaskin, så fattar ni nog ganska så kvickt att jag mår lite lattjo. Har spenderat de två senaste dygnen med att åka till Riga, med en hel drös av underbara människor! Över förväntan kul! En resa som kan sammanfattas på följande vis: wiplashskador, rökning i tonvis, översvämning på femte våningen, konstiga meddelanden i högtalarsystemet, gröna män i trikåer, Jockeboii lika vidrigt full som på tv, den som inte dansar är våldtäktsman jag tog tillfället i akt och dansade av mig ett par år framåt. Herregud jag tror aldrig att jag har varit med om något liknande! Sjukt kul! Sjukt trevliga människor!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0