m i n c o n c e a l e r l u k t a r g r ö t




Hej alla fans, groupies
.

Vaknade av en jäkligt mysko känsla i morse, mådde illa och kände mig alldeles sönder i magen. Som om någon hade kört ner en elvisp i halsen på mig och att den trasslat in sig i alla inälvor som finns i magen. Så jag somnade om och bestämde mig för att åka in till skolan lite senare.
Vaknar senare, mår illa. Duschade och då blev det iallafall lite bättre. Har börjat misstänka att det kan vara min magkatarr som spökar igen.

Sjöng för första gången på terminen idag! Fick sjunga en riktigt fin låt, och det blev ruggigt bra där på slutet. Är riktigt nöjd. På tisdag börjar ensemblen åhå jag är alldeles lyrisk!

I morgon är jag ledig, jag älskar att torsdagen blir fredag! Myskänsla i hela kroppen, längtar efter att hoppa i pyjamasen och bara slänga sig i soffan och kolla på en mysig film. Nä Jädrar vad mysig jag är!

Helgen blir en gott och blandat påse, umgåS med min kära vän Evelina som jag har saknat så himla mycket. Jobba med Sofie och Helené! Träffa det görfina gänget från Rimbo. Good feeling! 
Haha och middag blev det också!,. Jag måste säga att jag uppskattar min fina vän Moa något fruktansvärt. Hon kan konsten att göra mig glad!


Kommentarer
Postat av: Moa

Elin! Din blogg är grymt fin! Och den är grymt mysig att läsa!

2011-01-21 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0