Brandi Charlile



Oj vad mitt huvud gör ont, men jag har bestämt mig att försöka klämma fram lite information om mitt liv iallafall. Sitter hemma och luktar curry och är inte allt för överglad, mitt huvud gör så förbaskat ont, dock dämpas smärtan av fin musik och mysiga tankar. Min helg har inte varit annat än knasigt kul, spenderade mestadelen  av helgen i en sporthall med linimentdoften inklubbad i väggarna. Spelat bowlig med ett gäng också knasigt fina människor. Käkat chicken bits med currysås på den världsberömda"Träffen" och känt mig väldigt rimboig. Vet inte om det ordet exicterar men nu gör det! Skrattat så jag nästan har avlidit, skrikigt som en pojke i målbrottet på fotbollsmatcher, skrikigt av lycka när fel lag gjorde mål. Skedat med Moa och pratat med galningar från Lindköping mitt i natten, bytt några riktigt fina meningar med Pontus angående "peta ur brallorna ur röven syndromet" och andra viktiga saker. Sovit alldeles förlite och här sitter jag och beklagar mig över att jag har ont i huvudet, jag vill inte påstå att jag förtjänar det men nästan. 
Alla andra har gått och lagt sig, och jag tänker göra detsamma. Tack för en fin helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0