jag föredrar att sköta mitt liv i verkligheten,skrattar åt dom som misslyckas på internet.

Alltså jag kan inte låta bli och älska Simon och Thomas, en gång designbög för alltid designbög.  Jag skrattar åt deras självklara och vardagliga skämt som matchar munnen perfekt. Shit vilka fina eh grabbar, eller. Jag skulle lugnt låta mig adopteras. Eller jag kanske ska gifta mig med båda två. 

Den här dagen har gjort mig ganska less i huvudet, men det är okej. 
Spenderade säkert tre timmar på mc donalds hårdsittsade stolar, tillsammans med tre görfina killar och min mysmoa. Lunch, middag, fika, lite mer fika och en himla massa kaffe. Spenderade även en liten del av den lilla tid jag fick i Rimbo på Hampus svarta gosmatta, tillsammans med två gitarrer, egenskrivna låtar och en Pontus.  Kreativa människor får mig att komma upp i högvarv. Det kommer bli grymt det här.
Herregud Corean war uppgiften i Engelska äter upp mig inifrån, j-a-g-s-k-a-b-a-r-a.


Kommentarer
Postat av: MOA

jag föredrar att sköta mitt liv i verkligheten,skrattar åt dom som misslyckas på internet.



Hahah, vi är bra lika!

2011-01-25 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0