You know you make me wanna shout



Började nästan gråta på engelskan i dag, jag asgarvade och grät på samma gång. Ett ganska tydligt tecken på tristess,panik och två fulla lungor fyllda med garv som bara vill ut! Försov mig till 07.20, ojsan. Låg och funderade länge och väl kvällen innan, på om man kanske skulle ta och byta alarmsignal. Sladdade fram en signal på mobilen, lyssnade inte så mycket utan installerade bara att ljudet skulle höjas ju längre in man kommer på signalen. Somnade helt utan en endaste aning om vad som väntade. Vaknar förvirrat av att det pårlar och skvalpar i hela rummet och i bakrunden kvittrar en fågel(?)
alarmsignal: Spring season, haha fan va olycklig jag blev. Böt på direkten till något mer hetsigt och uppiggande, det låter nu mera som en trumpet i ett militärläger. I morgon vaknar jag garanterat!

Sitter på mitt obekväma golv och dricker juice och käkar mackor med Kent i bakgrunden. Riktigt trevligt om man bortser från det obekväma golvet. Måste plugga hela kvällen om jag ska lyckas med mitt skolliv den kommande veckan. Sen måste jag städa rummet, sitter som runt en krater av kläder. Letar man hittar men ingenting alls, annars så dyker det upp nya saker hela tiden. Farcinerande. Nä men nu sitter jag bara och skriver en massa gröt. Plugget väntar, wish me luck!

Visioner i mitt huvud när du ler
Jag har hittat nånting vackert,
vännen, ser du vad jag ser?
Jag är nästan som du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0