polisen undrade om jag va hög när jag berättade att jag ville flyga

Min insuttna stol på första våningen, så mycket jag har genomgått precis under mig. Som om jag ville förklara hela livet på en gång, släppa alla mina känslor på grönbete utan att sätta upp ett staket innan. Stage divar ut i livet, såklart vill jag spöa alla rekord. Härja och leva. Livet blir en musikvideo ibland, något med Bob,plura eller kent. Ibland förlorar jag kontrollen. Vettet städar motvilligt upp, tillbaka till verkligheten, lite sarjad. Vad fan hände. Oj. Nu måste jag städa i själen, damsuga och moppa, slipa upp det gamla parkettgolvet och skaffa mig en ny hemförsäkring, som täcker olyckor utomlands. Tänka, innan. Det hade varit läge att hålla käften, le, nicka och vinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0