Släng er i väggen! Undan för fan, ni är ivägen! Här är jag!

Jag har lidit av någon sorts vinterdepp, mest lathet. Jag lyckades samla på mig ett litet mount everest av inlämningsprylar och rester det drog ner livsglädjen i botten. När man fokuserar för mycket går tankarna på tomgång, man tror sig hinna med saker genom att tänka på uppgifterna som ligger som snödrivor i hjärnan på en, dock var denna teknik utmattande och huvudet kändes som en svart hål i starwars.  Så jag tog tag i allt och nu är jag snart klar, välbehövligt men hujeda mig va (o)roligt.´
Jag har laddat upp med ny vårmusik som får vårkänslorna att dansa hulahula, medans jag hoppar runt och slänger med mitt röda sönderfärgade hår.
Vi ska till Canada, vi ska boka i veckan! Två veckor i sensommar Canada, ser fram emot precis allt. Vi ska bo lite överallt, hos pappas gamla vänner. Bila runt, Rocky Mountins,Vancover, Vancover Island, Naturen! Hjälp jag blir ju nästan mörkrädd. Jag ska se till att vi hyr en cabbad bil.
Nu ska jag gå ut och ta mig en promenad, så fort snön smälter tänker jag börja springa och lyssna på mer vårmusik som ger mig superpower.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0